Ana içeriğe atla

Son Zamanlarda Bitenler #17 (Temmuz, Ağustos)

Merhabalar,

Uzun zamandır biriken büyük bir bitenler poşetim var. Fakat bu aralar blogla çok ilgilendiğim söylenemez. İnstagram ve facebookta da takip edenler bilir. Hazır vaktim varken Eylül ayı bitenleri ve bitmek üzere olanlarını ayrı tutarak hızlı ve kısa bir post yapmaya karar verdim. Onları da katsaydım 2 misli ürün olacağını görünce ayırmaya karar verdim :)

 Saç Bakım Ürünleri:


Haziran sonundan bu yana aynı türde fazla ürün bitirince böyle sınıflandırmak güzel oldu =)

1. Palette Deluxe Yoğun Yağ Bakımlı Boya 10-5 Dore Sarı: Annem bu seriden çok memnun. Sanırım bu 3 yada 4. kutusu. Tekrar tekrar alınacaklardan.

2. Down Under Naturals Argan Oil Sıvı Saç Kremi: Kokusunu beğendiğim, yazın plajda bile yanımda taşıdığım bir ürün. Fakat saç kırıklarına etkisi oldu mu derseniz tek başına başarılı bulmadığımı söylerim. Fakat saçımı açmak, kuru kuru taramamak adına tercih ettiğim bu bakımdan sevdiğim bir üründü. İnceleme yazısı yazmayı planlıyorum.

3. SHB Kozmetik Argan Sampuanı: Bunu sanırım Biricit'in çekilişinden kazanmıştım. İlk kullanımda saçınızda maske gibi 2-3 dk bekletip duruluyorsunuz, ardından normal şekilde tekrar şampuanlıyorsunuz. Saçıma verdiği yumuşaklık felan fena değildi ama saç diplerimde bir miktar kepeklenmeye sebep olmuştu. Sanırım tekrar almam.

4. Avon Tüm Saç Tipleri İçin Durulanmayan Bakım Kremi: Annemin favorilerinden biri, arasıra bende saçlarıma duştan sonra sürmüyor değilim. Sürekli kullanmadığım için kesin etkisi hakkında söz edemem belki ama, saçlarımın kabarıklığını azaltan, dalgasını belirginleştiren ortalama bir ürün. Annemde daha çok bu amaçla kullanıyor zaten. Bitince yenisini almış bile :)

5. Komili Şampuan: Etkinlikte Ülker tarafından yollanmıştı. Blogta detaylı yorumlarım mevcut, okumak isterseniz tık tık.

6. Dove Besleyici Çözüm: Deniz süresince bu şampuanı kullandım desem yeridir. Saçımı yumuşatmasını, temizlemesini, kepek yapmamasını beğendim. Bende fazla bir kepek sorunu, şikayeti olmadığı için kesin alın çözüm diyemem ama ürün herhangi bir kepeklenmeye sebep olmadı ..

Duş Jelleri:


1. Yves Rocher Aleo Vera Bio Duş Jeli: Ürünün temizlemesi ve köpürmesinden memnun kalsam da kokusu bana itici geldi. O nedenle aynısında bir daha almayı planlamıyorum kahvelisinin kokusunu sevdiğim için ondan yedekledim :) İndirim zamanları vazgeçilmezim..

2. Watsons Milk and Honey Cream Shower: Ballı ve sütlü kremli duş jelinin köpürmesi özellikle çok iyi. Annem sırf bu yüzden çok sevdi diyebilirm. Fakat bu üründen benim 3 yada 4. alışım olduğu için hele ki sabunlarımı da hep sütlü-ballı aldığımdan artık iyice sıkıldım diyebilirim. Uzun süre almayı planlamıyorum.

3. Hobby Blacj Raspberry Duşş Jeli: Missssss!!! Bayıldım . Hem fiyat hem performans çok iyiydi. Farklılarını da deneyebilirim.

Kısacası yazın duş jelleri su gibi gidiyor :)

Karışık:


1. Molped Günlük Ped: Ortalama bir ürün.

2. Orkid Plantinum Gece: Favorim , 5 üzerinden 10 yıldız :P

3.Kipa Makyaj Pamuğu: Fena değildi, indirimde diye 4-5 tane almıştık. Yumuşaktı, kenarları dikişsizdi. 

4. Softem Raspberry Sünger Lif: Kendinden süngerli sabunlu bir üründü. Kokusu için aldım. Köpürmesi fena değildi. Ama fiyat performans bakımından 10 tl yada dha üstü bir fiyat vermeye gerek yok bence.


5. Colgate Optik Beyaz: Sanırım evde 1 şişe daha olacak. Daha önce bitenlerimde muhakkak yorumlamışımdır. Ne kötü ne süper bir üründü. Listerine yi daha başarılı buluyorum açıkcası. Gene de Colgate Ağız suyu da alınabilir..

6. Avon Vücut Spreyi: Her bitenler yazısının vazgeçilmeyen ürünlerinden birisi. Artık kış geldiğine göre biraz gözlerden uzaklaşmaya başlayabilirsin cınım :)) Ayrıntılı yazı için tık tık tık

7. Colleen Eyeliner: Hediye kutusundan çıkmıştı. 1 kere denedim çok sıvı, gözüm de kaşıntıya da sebep oldu. Ne olduğunu bilmediğim bir marka, doğru çöpe.

8. Avon Astonishing Lengths: Bu da hediyeydi, 1-2 kere sürüp kutuların içinde unuttuğum kokusunun artık iğrençleştiği bir ürün. Yanlış hatırlamıyorsam ortalama bir üründü. Günlük maskara arayanlar, ultra performans beklemeyenler neden almasın?

9. Avon Kapatıcı: Bir ara deli gibi 3-4 ayda 1 tane bu üründen alırdım. O  zamanlar çok çok beğeniyordum. Derken sıvı kapatıcılara gönül verince onlar hem daha pratik gelmeye başladı, hem de kullandıkça bir başkasını deneme daha iyisini arama isteği doğdu. Gözaltında çok sorunu olmayanlar için bence başarılı bir ürün. 

Tester Ürünler:



Annem Guerlain, Vichy ve Lierac gündüz kremini çok beğendi. Dax Saç maskesi başarılıydı.  Neostrata yi hiç yeterli bulmadı. Tritone de yüzümde beyaz beyaz kaldı, sevmedim. Pembiş olan hediyeydi, oriflame sabun; ellerimi kurutmadı, fena değildi.

Annemden İnciler :))


1. Milk Honey Gold Göz Kremi: Aslında bu bana hediyeydi, Yves'in göz kremini kullandığım için hatta dermatoloğum ne göz kremi kullanma diyince onu da köşeye atınca dedim durmasın annem kullansın. Nemlendirmesi çok yeterli olmadığını, göz çevresi kuru olanların çok memnun kalmayacağını söyleyen annemden geçer not almadı.

2. Anew AF-33 Göz Kremi: Nemlendirmesi bakımından başarılı buldum. Ama tabi ki kırışıklık vs için konuşabilmek için düzenli 2-3 tüp daha kullanmak lazım. Etkisini beğenmiş :)

3. Oriflame El Kremi: Oriflame el kremleri arasında ciddi kuru eller için en güzeli bu. Kaç tüp bitirdi annem bilmiyorum ama indirime girdikçe 2-3 tüp stoklanır =)

4. Anew Gece Kremi: Bu aralar Loreal olsun Avon, Oriflame ya da Dideamine olsun gece kremleri annemde bir kaşıntı kızarıklığa sebep oluyor. İçlerindeki bir etken maddeden mi bilmiyorum ama DDF te bile olunca bir maddeye bağladım. Belki de yüzün kreme ilk alışma süreciydi kimi 3-4. kullanımda durdu ama özellikle Avon'dakinde malesef... O nedenle gece kremi seçmek bu aralar annem için zor. Benzer sorun yaşayan tanıdıklarınız var mı?

5. Oriflame E-collagen Gündüz Kremi: Nemlendirmesini yine beğendi, Tabi kış için çok kuru ciltlere tam olarak yeterli gelmeyebilirmiş. 


Son aylarda biten ürünler bu şekildeydi. İçlerinden deneyip, memnun kaldıklarınız ya da kalmadıklarınız var mı? 


Sevgiler <3

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey