Ana içeriğe atla

Haziran Bitenler #16

Merhabalar,

Bu ay yine bol bol bakım ürünü denendi ve bitti. Bakalım nelerden memnun kalıp tekrar alırım, neleri tekrar almam.


Öncelikle banyo ürünlerinden bahsedecek olursak;


1. Avon Moroccan Argan Oil Şampuan: Annem kullandı. Naturals serisine ait şampuanları pek beğenmese de bu Argan serisini çok seviyor. 

2-3. Avon Naturals Orkide&Yabanmersini / Kiraz Çiçeği: Annemle çok severek kullandık. Her biri 1.5 hafta kadar bize yetti. Kokuları güzel, köpürmesi başarılı. Annem köpürmeyince temizlendiğini hissetmeyenlerden. 200ml olan bu ürünleri 4.5 TL gibi bir fiyata almıştım. En azından yarım litrelikleri olsa daha güzel olurdu, hemencik bitiyor.

4. Colgate Optik Beyaz Ağız Suyu: Ağız suyu olarak temizliğini, verdiği ferahlığı seviyorum. Beyazlık konusunda ise bir fayda görmedim. Gargara, Ağız suyu benim vazgeçilmezlerimden. O nedenle gerçekten beyazlık sağlayacak bir ürün bulamadığım için indirimde görürsem gene tercih edebilirim. Listerine'i bir tık daha iyi bu arada. Sanırım daha mentollu olması nedeniyle hoşuma gitmişti. 

Gelelim el ve vücut ürünlerine;


1. Oriflame Zeytinyağlı El Kremi: Elleriniz çok kuru değilse, yazın ortalama ürünler size yeterli geliyorsa bu kremi alabilirsiniz. Daha çok sıvı akışkan formda olan kremlerden. Yani yoğun değil. Emilimi çabık. Verdiği nemlendirme hissi bence az. Benim normal ellerimde durum böyle olunca annem hayatta kullanmaz :) Tekrar almam.

2. Oriflame Çok Kuru Eller İçin El Kremi: Bu kremi beğenen annem 2. sini kullanmaya başladı bile. Elleri çok kuru olan, sürekli çatlayan ve bu sebepten dolayı yaz kış el kremi ile yatıp kalkan biri olunca bizde her ay 2-3 tüp el kremi kullanılıyor. Yaz için annemin ellerine iyi geldi, yapısı daha yoğun, emilmesi hızlı, elde yapış yapış his bırakmıyor. 50 ml olan krem 7-8 TL gibi bir fiyata sahip. Ara sıra alınabilir. Piyasa da el kremi çok, dene dene bitmez. Sizin çok kuru, acayip çatlayan eller için öneriniz var mı??

3-4. Avon Naturals Zambak Gardenya/ Orkide Yabanmersini Vücut Spreyi: Son zamanlardaki favorilerim avon vücut spreyleri! Hele ki yaz aylarında vazgeçilmezim oldular. Geçen sene bu zamanları sorsanız parfüm kullanıyordum, şimdi ise vücut spreyi! Kataloğta oldukça fazla seçenek olduğu için ve sürekli yenileri çıktığı için her birini sırayla deniyorum. Zaten 2-3 aylık minik bir stoğum var. Başka markalara ait önerilerinizi de alabilirim. Daha önce vücut spreyleri ile ilgili yazdığım yazımı ve elimdeki vücut spreylerini görmek isterseniz, tık tık.

5. Avon Sensuelle Edp: Bu kaçıncı şişem? 3-4 ? Parfümün yazısını blogta yazdım hatırlıyordum fakat bulamayınca ilerde yazmak üzere notumu aldım. Son yedek şişem açıldı =)

6. Giordani White Gold Edp: Parfüm hakkındaki yorumlarım burada mevcut.

Gelelim diğer bitenlerimize;


1. Benri Gözlük Temizleme Mendili: Gratis'te 2.5 TL ye satılan bu bezler, kurtarıcım! Çantama birkaç tane atıyorum. Zor durumlar için el altında bulundurmakta fayda var. 2. kutu açıldı bile.

2. Ceres Dermal Yüz Yıkama Jeli: Uzun uzadıya burada yazmak istemiyorum ama genel olarak memnun kaldığım bir ürün. Lekeli ciltler için olan bir ürün, ayrıca Türk bir firma. Kısaca cildimi kurutmadan temizledi. Ufak akne lekelerimde işe yaradı gibi. Ayrıntılı yazı blogta yerini alınca, burayı da güncellerim :)

3. Avon Glimmerstick Siyah Göz Kalemi: Asansörlü kalem denilince indirimdeyse yaz bana 1 tane hatta yaz 3-4 tane dediğimiz ürün :) Evin demirbaşı.

4. Anew Göz Kremi: Annemin daha önce bitenlerde sizlere bahsettiğim göz kremleri içinde en beğendiği ürün bu. Nemlendirmesinin ona çok iyi geldiğini söylüyor. Fakat üsteki zımbırtıyı her seferinde kullanmıyor. 

Bitenlerin son kısmıda ıvır zıvır tester diye ayırdıklarım olsun; 


Islak mendil, pamuk bitenlerin klasiği. Pamuktan 3 paket bitirdim. Nereden aldım hatırlamıyorum ama fena değildi.

3. Dermalogica Serum: Bitkisel yağ gibiydi, kokusu biraz ağırdı. Annem yüzüme yağ sürüyorum gibi hissediyorum dedi. O tarz şeyleri sevmez. Alerjik bir duruma sebep olmadı. Nemlendirmesini anlayacağınız gibi başarılı buldu. Bende bu ürünü isotrexinden dolayı çok kuruyan cildime birkaç kez kullanıp, çok beğenmiştim. Ama seri Age Smart olunca kullanmak istemedim :)

4. Bioderma Photoderm: Çantamda büyük güneş kremini taşımak istemediğim için makyaj çantama attım. Sanırım su bazlı ürünler ile daha iyi anlaşıyorum. Bu ürün fena değildi ama emilimi daha geç , çok fazla beyaz leke bırakmasa içim ısınmadı =) Zaten 2-3 kere bile kullanamadım, ben anlamadan bitti :)

5.Dermalogica Sebum Cleansing Masque: Tam boyunu nasip etsin bana der çeker giderim :P Aslında almak istediğim bir ürün ama son gittiğim dermatogtan sizlere bahsettim. Yüzüme başka ürün kullanmıyorum. Hiç peeling, maske, yüz temizleme jeli olmadan hayat olur mu? Şaka gibi.. Bende işte 15 günde bir içime sinmiyor, olmuyor yani. Ondan kaçamak yapıyorum. Elimde zaten oldukta çok ürünüm var, onları bile kullanamazken bunu da almak istemiyorum. Yoksa ürün başarılı !!

6. Cyrene Keratin Maskesi: Bu üründen Lila kutumdan çıkan, alışverişle gelen, blogger partisine yollanan derken 3-4 tane oldu. Yorumlarımı hepsi bitince detaylı yapmak istiyorum ama başarılı bir ürün olduğunu düşünmüyor değilim ;)

7. Avon Oje: Uzun aradan sonra ilk biten ojem :D Sanki dolu gibi görünse de son demine kadar kullanmışım. Bu ojeyi alalı en az 2-3 sene oldu. Kuruma yapmaması nedeniyle de verdiğim parayı hakketti diyorum. Zira daha kullanmadan kuruyan ojelerim olduğunu düşünürsek..

Evet sevgili okuyucular, bu ay bitenler böyleydi. Aslında Temmuz'un ilk günü yazılmak üzere resimler çekildi, ürünler atıldı. Fakat yazıyı tembelliğimden yeni yazabildim. Bu ara dur şunu yapayım diyorum, sonra aman diyip boşveriyorum. Neden ki?

Herkese sevgiler!





Yorumlar

  1. ohhhh gelsin yeniler tatlım:)))

    YanıtlaSil
  2. Bioderma Photoderm ben de kullandım, bütün suratım bembeyaz oluyordu kullandığımda. Az sürüp ya da başka güneş kremi ile denedim, ben iyice yedirdiğimi düşünüyordum sonra makyajın altından beyaz beyaz kusuyordu. Özellikle sürüp denize gittiğim bir gün denize dalıp çıkmamla suratımın bembeyaz kusması neticesinde yollarımızı ayırdık kendisi ile :) Avon ojenin rengine bayıldım. Yenilere yerler açılmış, gözün aydın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey