Ana içeriğe atla

Kepeğe Karşı Çözüm : Elidor

Merhabalar,

Mevsimsel geçişlerde çoğu kişinin yaşadığı sorunlardan biri saç dökülmesi diğeri de kepeklenme.. Kepeklenmenin ortaya çıkmasında aslında bir çok neden var. Mesela en büyük etkenlerden biri aşırı soğuk ya da sıcak suyla yıkanmak (ılık su en uygunu) veya saçları iyi durulamamak gelmekte. Ayrıca hormonsal bozukluklar, saçı aşırı yıpratmaya yönelik işlemlerde bu sebepler arasında sayılabilir. 

Elidor - Elidor Kepeğe Karşı Çözüm - Kepek Giderici Şampuan Kullananlar - Elidor Kepeğe Karşı Çözüm Kullananlar
Bende ki kepek sorunu kışın sıcak suyla yıkarken sıcağı bazen abartmaktan! Biliyorsunuz ki bu saç derisinin nemini azaltıp, saç derisinin kurumasına sebep olarak kepeklenmeye sebebiyet verebiliyor. Benim de aynen bu şekilde kuruyarak, bazen şampuan değiştirmekten bazen de mevsim geçişlerinde olabiliyor. Bizim aile de babamın daha çok yaşadığı bir sorun, zaten şampuanı da o nedenle kendisi aldı! :)

Elidor, aynı Vichy gibi zaman zaman anlaşıp, zaman zaman anlaşamadığım bir marka! Deneyimlediğim Elidor Markasına ait ürün yazılarını okumak isterseniz, tık tıkkkk. 

Şampuanı ilk kullanmaya başladığımda ürün değişiminden kaynaklı hiçbir kepek sorunu yaşamam ile bir şaşkınlık aldı götürdü beni :) Çoğunlukla yaşadığım bir sorun olunca 1/0 önde başladık bu nedenle.

Ürünü sürekli kullanan babam da mevcut bir kepeklenme sorunu görmemekteyim. Şuan ürün bitti, bakalım tekrarlarsa ilk alacağımız ürün hazır burada! Aynı şekilde benim saç derimde de bir kepeklenme sorunu yok şuan..

Elidor - Elidor Kepeğe Karşı Çözüm - Kepek Giderici Şampuan Kullananlar - Elidor Kepeğe Karşı Çözüm Kullananlar

Ürünün +/- leri:

1. Kepeklenmeyi durdurması nedeniyle işlevini yerine getirdi.
2. Saçta ağırlık yapmaması yine en önemli noktasıydı.
3. Bu ürünü kullandığım zaman, saç kremi kullanmamıştım. Buna rağmen kabarık saçlarım gayet güzelce şekil aldı, ayrıca yumuşacıktı.

Bence en önemli üç işlevi yerine getirdi. Ama saçlarım bu aralar mat, kırılgan ve güçsüz. Bunun için ayrıca deneyimlerimi sizlere aktaracağım.

Negatif özelliği ise SLS içermesi diyebilirim. Ama bu tip market şampuanlarının neredeyse hepsi içerik bakımından SLS, SLES, Paraben içermekte. Temiz içerikli ürün istiyorsanız, farklı yerlere yönelmelisiniz.

Ben genelde 2-3 yıkamada bir, temiz içerikli şampuanla saçlarımı yıkıyorum. Böylece az da olsa saçlarımı arındırdığımı düşünüyorum.

Sizin kepeklenme ile ilgili sorunlarınız var mı? Bu sorundan kurtulmak için yaptıklarınız ya da kullandıklarınız ne / neler ?

Sevgiler!


Yorumlar

  1. Yanlış yerde çok sayıda ünlem kullanımından dolayı yazıya odaklanmadım ama tavsiye için teşekkür ederim, deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhumu çok yansıtmışım, kusura bakma ! Umarım deneyimin olumlu sonuçlanır.
      Sevgiler Adsız.

      Sil
  2. ben de her şampuan değiştirdiğimde kepek sorunu yaşadığımdan çareyi değiştirmemekte bulmuştum. Belki bunu deneyebilirim ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sık değiştirince bende kepek sorunu yaşayabiliyorm. Ama o genelde alışma süresinde geçiyor. Bazıları ise asırlık kepek sorununa sebep olabiliyor maalesef :( Hemen uğryorummmm

      Sil
  3. Uzun süredir kepek problemim olmadığı için bu şampuan hiç dikkatimi çekmemiş benim

    YanıtlaSil
  4. Pek tercih etmedigim bir marka, yorum icin teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır kullanmıyordum ama yeni çıkarttığı Doğanın Enerjisi ilgimi çekince tekrar Elidor aldım. Organix-Elidor karışık döngüde gidiyorum bu aralar =)

      Sil
  5. Hemen yengem e tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  6. Kepek sorununm hiç olmadı bu güne kadar. Olanların işine yarayacak deneyiminiz.

    YanıtlaSil
  7. elidor bence dunyanin en iyi sampuani evet mavi serisi mukemmel ise yaradi cok memnunum hayatimi mahfeden iki sampuan clear ve panten igrenc sac dokuyo resmen. elidorun en guzel serisi mavi turuncu yesil

    YanıtlaSil
  8. Yanlız dikkat ederseniz içerisinde dmdm hydiantoin var bu madde saçları her yıkamada yavaş yavaş öldüren bi maddedir kesinlikle kullanmanızı önermiyorum ileride çok pişman olacaksınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, ürün içeriklerini tek başına değerlendirmek çok doğru olmaz. Koruyucu maddeleri belli standartlar dahilinde kullanılıyor. Evde kafamıza göre bir şampuan yapıp koruyucu olarak keyfimize göre bu üründen katıyor olsaydık kesinlikle haklı olabilirdiniz. Fakat belli formüller, çalışmalar ile üretilen şampuanınların ki arkasında büyük argeler, patentler olan firmalar için bunlar daha dikkate değerdir diye düşünüyorum. Bu arada yazı 2014'e ait o günden günümüze ilerleseniz tercihlerimin neler olduğunu görürsünüz :) Konu uzmanlığınız mı bilmiyorum ama yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey