Ana içeriğe atla

Biraz Benden Bahsedelim # İkiz Olmak

Merhabalar...
Bugün size kendi hakkımda birşeyler yazacağım. Aslında bu yazıyı Koyukırmızım'a konuk yazar olduğumda yazmıştım. Gelelim o yazıya;


Bana sorulduğunda nasıl cevap vereceğimi bilemediğim bir konu aslında…
Sınavda kesin çıkacağını bildiğiniz ama cevabını bildiğiniz halde cevap veremediğiniz sorular olur ya biraz da öyle..
Ya da ne bileyim, ikizim olmasa nasıl bir ben olurdum? Kardeş olsak nasıl olurdu bilemiyorum sanki değiliz ya. Abartıya bak… =D
Neyse, ne yalan söyleyeyim mükemmel bir duygu senden bir tane daha olması !!!




En başta yaramazlıkları birlikte yapabileceğiniz biriyle hayata başlıyorsunuz. Mesela annem hep anlatır; anahtarlığı fortmontoya asıp işlerini yaparken birimiz eğilip diğerinin üstüne çıkar anahtarı alarak aşağı kaçarmışız. Annem sonunda takip edip olayın iç yüzünü keşfetmiş ve biz 2 yaramaza dur demiş! :D


İlk birlikte ağladığınız- güldüğünüz kişi ve tabi ki ilk oyun arkadaşınız o oluyor.


Sizin yerinize sınava girebilir, olmanız gereken bir yerde olabilir, başvurunuzu o yapabilir, sizmiş gibi konuşabilir ki, tek yumurta ikizi olup çok benzediğiniz sürece..
Gerçi biz bunların kaçını yaptık??
Açıkçası yapılabilecek onca çok şeyden 1-2 sini yapmışızdır.
Finali olduğu dönemde tekrar Öss’ye başvurması gerektiğinde onun adına gidip ben başvurdum, başvuruda ki fotoğrafı olan kişi benim, sınava giren o kime ne J
Bir eşinizin olması güzel bir duygu olabilir ama bazen sorunda olabilir;
·         İkimizde CBÜ mezunuyuz, fef’te karşılıklı sınıflardaydık. 1. Sınıftayken hocalar öğrencilerinin hepsini haliyle bilemiyor, ilk tanışmalarda ne kadar bahsetsen de akıllarında tutmak zorunda değiller ki!
·Bir gün okul kantininde nagget sırasındayken önde hocam arkasında ikizim İLKEN, arkasında ben.. O sırada sırtım dönük birileriyle konuşuyorum. Hocam İlken’i görüp selam vermeyince konuşmaz. Ben sıraya döndüğümde aaa, hocam nasılsınız vs derken şöyle bir durdu ve sizzz? Evet hocam ikiziz demiştim ya… Hocamdan duyduğum bende kaç zamandır bir selam veriyorsun güler yüz, bir yüzümüze bile bakmıyorsun bu kız da kesin sorun var diye düşünüyordum hakkında demesin mi? Aman hocam!  Ne yazık ki ve gerçek ki üniversite de notlarınızla değerlendirilebileceğiniz gibi bazen yapınız,karakteriniz, hocalarla ilişkilerinize göre de değerlendiriliyorsunuz. Şahsen değerlendirildim mi bilmiyorum ama sınav notlarından sonra düşük alan arkadaşlarımla hocamın sohbeti aa ekrandaki resimdeki kız sen miydin? Tanıyamadım bilseydim… Bu ne ya?
· Yine üniversite de birçok benzer anım oldu. Özellikle ilk başladığım zaman yaklaşık 75 kişilik sınıfımda insanlar beni ders aralarında kıyafet değiştiren kız olarak biliyorlardı. İlken olduğunu öğrendiklerinde çok gülmüştük, halen de güleriz.

Bir de şu var, herkes ne güzel ikizin var hiç yalnız kalmazsın düşüncesi. Oysa bazen öyle zamanlar oluyor ki her ne kadar kardeşin ve en iyi dostun olsun, o zaman sen! Çünkü her şeyi birlikte yaşayınca insan başkalarını arıyor…

Bir de insanların en çok merak ettiği konu ‘O ağlayınca sende ağlar mısın?’  ya da ‘O acı çekse yaralansa hisseder misin, canın acır mı?’ Evet, sanırım Kemal Sunal ’dan hayatımıza giren bir olay. Şimdiye kadar öyle bir şey yaşamadık ama bugün düştüm dizimi yaraladım, sağ elimi kestim yada bir şey döküldü yandım vs.  aynı olaylar takip eden haftalarda muhakkak onun da başına geldi. Tabi ki o ağladığı zaman her kardeşte olacabileceği gibi bende üzülür ağlarım, hele ki biz birbirimize çok bağlıyız. Saç başa girdiğimiz günlerde olmadı değil, ama kimse birimizi incitemez, konuşmuyor olsak ta o ana gelin görün bizi =)

Yukarıdaki durum ne kadar doğru veya yaşayan ikizler gerçekten var mı bilemiyorum ama ilkokul öğretmenimin oğulları ikizdi. Onlarda bu durum varmış diye anlatılırdı. Küçükken çocuk uydurması mıdır bilinmez, hiçte sormadım dolayısıyla bilemiyorumJ

İkiz çocuk sahibi olmakta maddi ve manevi olarak zor. Yok aynı kıyafet olmamalı, yok aynısı olmalı kıskanırlar, yok aynı sınıfta okutulmamalı ya da okutulmalı yok psikolojileri vs. Her şeyden çifter çifter almalar, yaş büyüdükçe sorunlar büyür bizde 2 misli :)

Kısacası insanın kardeşi olması gerçekten güzel bir duygu.
Daha başka ne anlatabilir bilemiyorum ama merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.
Yazımı okuyan herkese çok teşekkürler.
Sevgiler
<3

Yorumlar

  1. Bırak ikizi bir kardeşim bile yok. Okurken çok özendim.. Keşke ikiz falan fark etmez, ama sizin yaşadıklarınızı yarısını yaşayacak bir kardeşim olsaydı:/

    Gizemli kutu postumu ne zaman yazacaksın merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke, artık sen 2 çocuk yaparsın senin eksikliğini hissettiğin durumu çocukların yaşamaz umarım..
      Cumartesi gününü bekle. Hazır izinliyken yazayacağım güzelce.

      Sil
  2. Çok sıcak içten bir yazı olmuş siz bayağıda şekersiniz yahu :)
    sorum olacak(:Gerçekten kıyafet oydu buydu vs.konularda birbirinizi kıskanırmısınız,yada fiziki özelliklerde takıntı gibi kompleksleriniz varmıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyafet buydu şuydu diye hiç kıskançlığımız olmadı ama her kardeşte olacağı gibi ben al al, o benim aldıklarımı giyince kavga çıkmıyor değil =)
      Fiziki özelliklerde de bir takıntımız olmadı. Ben ondan 3-5 cm uzun 5-6 kilo daha fazlayım. Kilo olmayaydı iyiydi ama =D
      Bizde annesinin kızı, babasının kızı var. Küçükken idare etmek zor olunca birimiz birine daha yakınız. Mesela kardeşim birşey olunca sen babanın kızısın modunda, kıskanç! Küçükken de birşey isteyeceği zaman babama söylesene şunu alsın. Ben gider kucağına zıplar babişko bize şundan alsana dermişim. Cilveli ve sıcakkanlıymışım. Sonra da kıskançlık yapıyor cadı, halbuki onlar onun beni yolladığını biliyor =D Halende az çok aynı (:

      Sil
    2. Bayıldım size sana ve anlatış tarzınada tanışma şansımz olsaydı keşke.:)İkiz gördümmü annem hemen bak bak kızım ikiz der hihi hep aynı giydiriyorlar çok şeker oluyorlar.o soruyu bende sorardım onun biryeri acıdığında seninde acırmı diye:P

      Sil
  3. Ne kadar güzel anlatmışsın ikiz olmayı.Benim de 19 yaşında ikiz yeğenim var.Ailede ikiz olması da çok keyifli.Çevremde ve ailemde o kadar çok ikiz var ki seninle birlikte bir tane daha eklendi ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu sana =) Ben de muhakkak gittiğim bir yerde ikiz kalabalığına denk geliyorum. Ya apartmanım ikiz apartmanı olur, ya çalıştığım yer =))

      Sil
  4. ne güzel anlatmışsın :) hep merak etmişimdir bu duyguyu..çok isterdim ikizimin olmasını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımmm. Söyleyecek çok şey var aslında =) Kardeş olmak güzel bir duygu ikiz olmak bambaşka :P

      Sil
  5. Ne tatlısınız siz, öpüyorum kocaman <3

    YanıtlaSil
  6. :) yazını çok severek okudum
    ben de hep ikizlerim olsun istemistim ama biri susunca diger aglıyormus biri doyunca digeri acıkıyormus vs. korkuttular beni :) yaramazlıkları beraber yapabilecegin biri olması cok güzel bence. tenefüs aralarında kıyafet degistiren kız olayına da ayrı bayıldım :D

    umarım hiç ayrılmazsınız :)

    YanıtlaSil
  7. İkiz olayı benim çok hoşuma gidiyor ya.KoyuKırmızım'ın blogunda da okumuştum çok beğenmiştim yazıyı,resimleri falan. :)
    Ben benim ikizim olsun istemezdim,çünkü 1 ablam var evin küçüğüyüm ve 1 küçük kardeşim dahi olsun asla istemezdim.Ama kesinlikle benim çocuklarım ikiz olsun isterim. :) Küçüklüğümden beri hep çocuklarım ikiz olsun ikiz olsun derim.Bazen korkutucu gözüküyor ama bazen de çok hoşuma gidiyor bu durum. :)
    Hiç ayrılmayın,hep musmutlu olun! :**

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey