Ana içeriğe atla

Extra Lasting (Uzun Süre Kalıcı) #Ruj Eternal Flame #Avon

Merhabalar,
Avon Ocak Ayı alışverişimde size  bu ruju aldığımdan bahsetmiştim. Daha önce mauve ice adlısını bitirmiştim ve onu çok çok çok seviyordum.
Direk resimlerle başlamak istiyorum.

Aslında tam rengini ne flaşlı çekimle ne de flaşsız çekimle yakalayamadım.
Dudaklarımdaki bundan baya koyu bir renk.
Renge tam şu diyemiyorum ama koyu bir kırmızı.(Ben bordo alt tonlu sanki derken kız kardeşim saçmalamaaa dedi :)  Rengi nasıl anlatabilirim emin olamadım kiiiii :)



Flaşsız olarak görmek isterseniz;

 


Ruju kolumda swatchlamayı unuttuğum için yabancı bir bloggerın sayfasından alıntı yaparak göstermek zorunda kaldım. (İlk koldaki renk aslında dudağımdaki renge en yakını)
Flaşsız olarak;


Flaşlıyken;


Gelelim ruj hakkında düşündüklerime,
-> Genelde dudağımda ruj kalmaz, fakat bu ruj istisna. Yemek yesemde, bir şeyler içsemde diğer rujlara göre gerçekten uzun vadede kalıcı bir ruj. Normalde dudağımda en fazla 1 saat ruj kalırken, bunu sürdüğüm zaman 3-4 saatten fazla kalıyor. Eğer bir şeyler yiyip içtiysem bu süreçte renkte biraz açılma ve gitme olsada dudağımda rujun varlığı belli oluyor :)
-> Diğer çoğu rujum gibi değil, dudakta akıp gitmiyor açıkcası. Daha yoğun ve mat.
-> Yapısı nedeniyle dikkatli sürmek gerekiyor.
-> Dudaklarınız kuruysa, nemlendirici sürerek kullanmanızı tavsiye ederim.
->Temizlemesi kolay ama dediğim gibi sürerken taşırırsanız öyle parmaklarınızla düzeltmek yetmeyecektir, mat ve yoğun yapısından iz kalıyor, makyaj temizleyici mendil yada nemli birşeyle rahatlıkla hatanızı düzeltebilirsiniz.
-> Fiyat performans açısından, Avon'un en başarılı bulduğum rujlarından biri. Ben aldığımda 8 TL gibi bir fiyatı vardı. İndirimsizken 21 TL civarlarında olmalı.
-> Bu yapıda ruj sevenlere denemelerini öneririm.


Öpüldünüz :*

Sevgiler 

Yorumlar

  1. Bloğumda küçük bir çekiliş düzenliyorum,Seni de beklerim.
    Makyajkelebeği

    YanıtlaSil
  2. Kalıcı rujlar favorim bilirsin ;)

    YanıtlaSil
  3. hahahah peçeteye öpücük süper görünüyor...

    YanıtlaSil
  4. Rengi çok güzelmiş, kırmızı rujları çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızıyı çok seviyorum ama sürünce sanki ben burdayım gibi hissediyorum o nedenle çok özel günlerde tercih ediyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey