Ana içeriğe atla

Durance Türkiye Ekibi ile Gelen Mutluluk :)

Merhabalar,
Uzun zamandır blogumla ilgilenemiyordum daha doğrusu post giremiyordum ama uzaktanda olsa yorum bırakanları ve diğer arkadaşların yaptıklarını takip etmekteydim.
Sınavlarıma girdim biraz kötüydü, bu bakımdan üzüntülüyüm, ama kardeşimle bol bol zaman geçirdim -sınava gireceğim yerler evinin dibi olunca- birazcık alışveriş yaptım. 
Bol bol güzel yemekler yapıp yedik ve kilo aldım mı tartıya çıkamıyorum, insafsız benle 100 gramın lafını yapacak şimdik :)) -100 gram ile kalsa iyi :) -
Bu kadar uzun zamandır olmayınca gevezelik ayrı oluyor ama şimdik asıl konumuza gelelim.

Başta Durance Türkiye Ekibine teşekkür ediyorum.
Çünkü denemem için bu ürünler tamamen sayfa tarafından yılbaşı hediyesi olarak yollandı.
Ürünler hiç sorunsuz olarak gelmesi de cabası.

Çünkü son günlerde bazı firmalardan gerek onların yolladıkları gerek benim interneten yaptığım alışverişlerde yaşadığım sıkıntı dolayısıyla çok kızgındım. 

Bakın beni düşünen Durance neler yolladı.


Güzel dilekleriniz için öncelikle teşekkür ediyorum.

Ürünlere Gelirsek;
Asıl bana geldiğini bildiğim ürün buydu, çünkü yeni çıkardıkları seriyi denemem için hediye edeceklerini öğrenmiştim.
-Yeni organik kayısı serisinden gece kremi yollayacaklarını buna üzülmüştüm gündüz kremim bitiyordu ve gündüz kremi yollasalar benim için çok iyi olacaktı-
Cildim karmaya dönük uyar mı diye sorduğumda ürünün her cilt için olduğunu söylediler.
Ürünün varsa gece değil de gündüz oranını sormuştum.

Hediyenin hediyesi gibi içine birde Organik Lavanta özlü Gündüz kremi koymamışlar mı resmen kalbimi fethettilerr!!!


Organik Lavanta Özlü Gündüz Bakım Kremi.
Karma ve yağlı cilde uygun.
Her gün temiz ve kuru cilde uygulamak mümkün.

Ürün 50 ml ve buzlu cam şişede.
Sitedeki fiyatı 139 TL.
Pompalı yapısı var.
Pompalı ürünleri seviyorum helede böyle şeffaf olunca. İçinde ne kadar kaldığını az çok görebiliyorsak mükemmel oluyor.
Şuan kullandığım bir iki ürün pompalı ama malesef içinde ürün ne kadar kaldığını göremiyorum.
Benim açımdan hoş bir ayrıntı bu.
Gündüz kremim bitmek üzere en kısa sürede denemek için sabırsızlanıyorum, kullandıktan bir müddet sonra postunu da sizlerle paylaşacağım.




Ecocert sertfikası olan klinik denemeler ile onaylanmış, organik, 24 saat etkili nemlendirici jel.
Cümleyi kurarken farkettim ki her kelime bir artı benim için, umarım yazarken ki memnuniyetim kullandıktan sonra da devam eder :) 

İçeriği:
Nemlendirici kompleks; Kayısı bademi yağı ve organik aloe vera. Nem kaybını önleyen aktif kompleks. Organik Barronies kayısısı özü: ışıltılı ve yumuşak bir cilt E vitamini: cildi serbest radikallerden korur. Ecocert sertifikalı organik bir üründür. Toplam içeriğin %99,6’sı doğaldır. Toplam içeriğin %25,19’u organik tarımla üretilmiştir. Silikon içermez. Paraben içermez. Phenoxyethanol içermez. Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.
   -Bu kısım Durance resmi sayfasından alıntıdır.

Ürün fiyatı şuan 109 TL.

Hepsi için tekrar teşekkür ediyorum.
Ürünler hakkında deneyimleri olan arkadaşlar yorum bırakırsa onlarda beni mutlu etmiş olur.

 Sevgiler.










Yorumlar

  1. lavantalı gündüz bakım kreminin tester'ını kullanmıştım, şahaneydi! onu sürdüğümde ayrıyeten parfüm sürmeme gerek kalmıyordu :) ama benim bütçemi aşıyor ne yazık ki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim şuana kadar kullandığım en pahalı kremim 65 civarı falandır. Şuan bakınca benim de bütçemi aşabilir, ama memnun kalırsam kesinlikle indirimini takip edip (umarım indirim oluyordur=) ) alabilirim.

      Kayısılı olanı kapağından kokladım, mis gibiydi =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey