Ana içeriğe atla

Rimel değil Maskara!!!!

Son zamanlar da sık sık yaptığım şey tabi ki bloglar da gezmek. Ürünleri okumak, ilgimi çeken şeyleri not edip, oradan oraya ışınlanarak araştırmak. Veee tabi ki alacak listesi, bunu muhakkak dene listesi çıkarmak :D Gezdiğim çoğu blogger 2009,2010 veya 2011 temeli olan kişiler ki bunları 750+ takipçisi kesinlikle var. Ben 3 aylık yeni yetme bir bloggerım onlar gibi nars'ım, mac'im yok belki ama, biri de çıkıp dememiş rimel değil maskara diye .
1-2 hafta önce de aynı şeyle karşılaştım yorum bıraktım bloga yayınlanmamış.. Yeni postları olmasa görmedi diyeceğim ama. Neyse, fakat ben o postları okuduktan sonra gidip rimel yazıyorum, insanları bir şekilde etkiliyorsunuz.
Çok mühim bir konu değil belki ama RimmeL bir marka, maskara sürdüğümüz zımpırtı. İlk çıkan maskara olduğu için... Selpak gibi birşey, kimse kağıt mendil demiyor..
Neyse, ben takılmış olabilirim , mühim değil......
Sevgiler.

Yorumlar

  1. Bilgilendirdiğin için tşk.ederiz cnm =)
    Bilmiyorduum ben meselaa =)
    Bilmediğim halde maskra diyorum tabi heep =) Şimdi bilerek derim artıık :P =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu farkı oldum olası bilirim ama rimel rimel yazılarını okudukça ve konuşmalarda sürekli insanlarında diline bu yapıştıkça bende rimellllllll demeye başlamadım değil :)

      Sil
  2. açıkcası dikkat etmemiştim bu kadar ama zaten ilk yaratıcısı Eugene Rimmel marka adını ondan alıyor. Şimdi adam bulmuş etmiş hakkını yememek için rimel diyelim bence :PP

    işin şakası bir yana ama gazeteler hatta kozmetik alışveriş sitelerinde bile maskara yerine rimel kullanıldığına şahit oldum ben. Çok kanıksamışız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle valla :) Benim aklıma ilk Selpak geldi bunun benzeri, İzmirlilerin Klorak demesi, Çamaşır suyu değilmiş :D

      Sil
  3. Aaa hiç bilmiyordum. Çok iyi oldu tatlım söylediğin :)

    YanıtlaSil
  4. tabii yaa ! rimel değil maskara :) iyi oldu doğrusunu söyleyelim. bu arada ben de beklerim bloguma missinem.blogspot.com

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ayy en sevmediğim şeylerden biri bir ürüne markasıyla hitap etmek sana yağ, selpak, cif gibi. demek ben de bilmeden yapıyomuşum. faydalı bilgi için sağol :)

    YanıtlaSil
  6. ben ikisini de kullaniyordum, simdi tdk sozluge baktim ve ikisi de dogru. rimel zaten rimmel markasindan geliyor ama artik rimel olarak dilimize girmis, zaten maskara da turkce bir kelime degil o yuzden ikisi arasinda bir fark gormuyorum ikisi de yanlis degil yani

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey