Ana içeriğe atla

Bornova Yaşam Klinik Lazer Epilasyon Deneyimlerim

Şimdi size bahsedeceklerim şahsım için çok iyi olan tedavinin olumlu gidişatı fakat tedavi sürecinde çalışanların !!!

Geçen sene Eylül ortasında lazer epilasyona başlamıştım. Alex ile. Hormon bozukluğum vrdı, yüzüm çene kısmım ve boyun bölgemde sert kıllar vardı. Akrabalarımın birçoğu ve birkaç arkadaşımda lazerden çok olumlu sonuçlar almıştı. Ben de yola çıktım :)

1 sene geçti... Şuan yüzümde öyle saç-sakal misali kılımsı bir tüy yook. Renkler baya açıldı. Esmer olduğum için zaten :D

Yoluma akrabalarımın da zamanında gittiği Bornova Tıp Merkezin'de başladım. Fiyatları diğer yerlere göre biraz yüksekti fakat akrabalarımın orada epilasyon yaptırması benim onlara güvenmem için bir artıydı. Kardeşimle birlikte gittiğimiz için birazda olsa indirimli gittik.

Zamanla Bornova tıp merkezinden ayrılıp 'Yaşam Klinik' adını aldı merkez (şuradan bakabilirsiniz)

Yaklaşık 9 ay boyunca birlikte tedavime devam ettiğim abla ayrıldı oradan, kendisiyle muhabbetlerimiz oldu çıkar çatışmaları, yağcılıklar, yalakalıklara ... Gitti başka yerde çalışmaya başladı. Ardından tedavimi devam alan bayanlar -2 kere farklı kişi oldu sonra biriyle sabit devam ettik- atıp tuttular. Yaşım gelmişte, emekli olmuş falan. Oysa kadın halen başka yerde çalışmaya devam etmekte!!! Neyse kendi içlerindeki münasebet çokta ilgilendirmiyor beni.

Yine de buradan anlamalıydım.. Bir gün kızkardeşimle aralarında bazı diyologlar geçmiş, onun şikayetleri olmuştu. Benim randevum ondan sonraki günlerdi. Hanfendi aynen ikizsiniz ama davranışlarınız çok farklı, kardeşin şöyle vs dedi gülüp geçtim ama çokta hoş değildi.

Yaz boyu ara verildi ve şimdi tekrar epilsyona gittik, bize hiçbirşey denmeden kendimizi DİODE lazer yapılırken bulduk..

Oysa ki işlemi yapan kadın, alex yaparken kardeşimin Diode sorusu üzerine; ''ben yaptırdım, hiç fayda almadım, kesin çözüm alex, diode şöyle böyle '' şimdi kalkmış demez mi ''Tüm vucudumu diode ile bitirdim, size de çok iyi gelecek. '' Kardeşim oradan ayrılan bayanla diode yaptırmak için Yaşam'a gitmemeye başlamıştı birara. Alex'e göre çok daha acılı bir işlem. Duyunca çıldırdı, haliyle. Kadına siz bize işe yaramaz diode vs diyordunuz noldu dedi. Kadın ben asla öyle birşey demem demesin mi, kan çıkacak sandım biran. Kardeşimle bir özelliğimiz küçüklüğümüzden beri yaptığımız, şöylediğimiz, gittiğimiz bir yeri unutmamamızdır.  Halen ben de unutmam dediğimi kesinlikle öyle birşey demedim dediğinde, kardeşim benim için burası bitmiştir dedi!!!

Birde diode de kesinlikle kontrol seansı yoktur, sana yapan arkadaşımız müşteri kaçırmamak adına bunu yapmış, o bayan zaten böyle. Bilgisizce çalışmış, gibi konuşmalara da devam etti. Halbuki sizin merkezinizde daha önce diode uygulaması yoktu, kaç yıllık deneyimin var ki böyle konuşuyorsun?? Belki önceden deneyimin var orasını bilemeyeceğim ama anlattıklarımın üzerine olsa da güvenemeyeceğim.

+ Kendi çalışanları arkasından konuşuyor.
+ Konuşması geçtim resmen kötülüyor.
+ Müşteri memnuniyeti yok.
+ Aynı hizmeti farklı fiyatlara alıyor olabilirsiniz.
+ Araştırmalarıma ve başka diode yapanlara sorduğuma göre Diode'nin kontrol seansı varmış!!!
+ Bu demek oluyor ki, işlemi de doğru uygulamıyorlar.
+ Belirtmek isterim, 1 yıldır burada bir kere bile bir dermatolog yüzüme bakmadı!!! Ben başladığımda orada bir dermatolog olacağını sanmıştım...

Ek olarak bunu henüz araştırmadım ama bana regl olduğum zamana denk gelen bir dönem de seans yapmışlardı ya ilk ya 2. günüydü, o felaketi unutmuyorum. Kadın sorun olmayacağını söylemişti, o gün yüzüm hiç olmadıgı kadar kızardı , buz verdiler buzz koydum. 1 saat içinde normale dönmüştüm ama öyle birşey yaşamadım yani.. Kuaforum de KSK'da bir yerde lazer yaptırıyor, ona bundan bahsettiğim de kesinlikle regl döneminde seans uygulanmıyor tepkisi oldu. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı????

Tabi orada çalışan başka insanlarda var. Herkesi zan altında bırakmak istemem. Diyolog içinde bulunduğum, tanıdığım kişiler için bunları söylüyorum. Hakkıyla çalışana saygım sonsuzdur ve alkışlarım, ama hakkıyla ve dürüstçe!!

Şimdi diyologa geçtiğim ve yeni gideceğim klinik Heraderma. Facebook sayfası için buraya tıklayın.
Kardeşimin kankası, küçüklük arkadaşı herbişeyi olan bebeğimizin ev arkadaşı bu klinikte hemşirelik yaptığını öğrendim. Kişileri de ilgili ve sıcakkanlı buldum. Gelecek ay gitmeye başlayacağım. Daha sonra düşüncelerimi sizinle paylaşacağım.

Sevgiyle kalım.

Yorumlar

  1. Merhaba:) bir sorum olacaktı bende de maalesef hormon bozukluğu ve çene kısmımda oldukça fazla tüyler var ( erkek gibi rahatsız oluyorum) lakin bana lazerin hormon bozuklugu olanlara fayda etmediğini aksine daha da kötü yaptığı söylenmişti, sizde hiç bir yan etkisi yapmadı mı?
    cidden şaşırdım yazınızı görünce ben de bian önce kurtulmak istiyorum çünkü:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım:) Şahsen test sonuçlarımda testesteron bir kadında olması gerekenin 3 katı kadar çıkmıştı. Ben bir süre doktorun verdiği ilacı kullandım. İlaçları bıraktığım bir donemde lazere başladım. Akrabam ve arkadaşlarımın bir ikisinde de aynı sorun vardı. Başlarken bana doktorun verdiği ilacı da kullanmamı, arada kan testi yaptırmamı soylediler. İkisi bir giderse daha etkili sonuc alıcagımı belirttiler. İlaç kullanmadım. Saçım kadar siyah ve kalın tüylerim, simdi suratımdaki diğer tüyler gibi. Hatta bir çoğu eskisinden daha açık. Diode ile o normal ama esmerliğimden olanlardan da inşallah kurtulcam:))
      Başlamadan önce iki jinekologa sordum, lazerin iyi olup olmayacağını. Bana doktorlarda önerdi açıkcası.
      Polikistik over benzeri nedenlerle yüz, gogus vs kıllanmalarına sahip olan çoğu kişiye öneriliyor biliyorum. Hatta kadınlarkulubunde baya bir takipte bulunmuştum tedaviye başlamadan.

      Sil
    2. pkos hastasıyım bende canım, çok iyi anlıyorum seni, çok büyük bir dert bu gerçekten bende bian önce gideceğim o halde, çok teşekkür ederim açıklaman için:)

      Sil
  2. Çok sıkıntılı bu lazer muhabbeti yaw. Sonucunu göremedigin birseye para yatırıyorsun. Bir sürü risk ile karsılasıyorsun. :(

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. İnsanlar bunları geçircek kremler, losyonlar arayıp bir kreme 450 TL verebiliyor. En azından sonucu daha ortada bir uygulama. Yüz için seans sayısı veremiyorlar bu kötü bir bakıma. Ama özellikle aile dostları olsun, okul arkadaşlarım olsun , akrabalarım olsun memnuniyet gidenlerin hepsinde %100'e yakındı. Gittiğin yer çok önemli, kullandıkları alet. IP diye aletleri lazer diye kakalıyorlar. Ayrıca 2000-3000 TL'ye paket yapıp, insanları başta bağlayanlar var öyle programlara da güvenmiyorum.

    YanıtlaSil
  4. yüze kesinlikle lazer epilasyon önerilmiyor ama! başta geçmiş gibi gözüküyor ama lazer yüzdeki diğer ayva tüyleri harekete geçirdiği için sonra yüzünde daha önce çıkmayan yerlerde tüyler çıkmaya başlıyor. yüz için tek gerçek çözüm iğneli olarak biliyorum. aklında olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkcası KK'da özellkle aysel diye bu igneli epilasyon yapan kadının yazılarını takip etmiştim..
      Ama dediğim gibi akrabalarımdan aynı sorun içinde olan ve bu yöntemle yıllardır tedavinin sonucunu görmüş yüzünde artık tek kıl bulunmayan olanlarında mercekle beyaz olarak göreceğin kıllar olduğu..
      1 yıllık tedavim sürecince şuan için olumlu, en azından benim için.
      Uyarın için teşekkür ederim, bilgim var. :)
      Umarım çıkmayan yerlerimde de tüy çıkmaz =/ :)

      Sil
  5. Evet ben de yaptırıyordum EN İİYİSİ alexander ama bi süre sonra tüyler incelince diyota geçiyorlar.. bazı yerler ıcp yi diyot deyip bilmeyenleri kandırıyor.. Yaşam Klinikte yaşadıgımız gibi.

    YanıtlaSil
  6. Ya bende tüylü bi insanım ama son dönemde yüzümdeki ayva tüyler kalınlaşmaya başladı bide kar gibi beyazım maşşallah iyice sırıtıyor epilasyon düşünüyorum ama hem acıdan korkuyorum hem de uygulamadan önce tüyleri kısaltıyorlar diye biliyorum bıyık bölgesini aldıran bir arkadaşım resmen her sabah jiletle traş oluyordu uygulama nasıl yapılıyor biliyormusun birde hormon düzenleyici olarak doğum kontrol hapı mı verdi doktor bende gitmek istiyorum ama bebek düşündüğümden hiç yormayayım kendimi dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer yüzünde tüylenme artışı varsa, adet düzensizliği gibi şeylerde bence bi kadın doğuma uğra. Hormon bozukluğu olabilir, kan tahlili yaptır kafan rahat olsun :) Sonuçta PCO gibi bir hastalık çocuk sahibi olmaya bile engel olabiliyor.. Allah kimseye göstermesin ama malesef 3 kadından 1 inde artık PCO oldukça yaygın...ben diane 35 diye bir ilaç kullanmıştım, dk hapı bir nevi..
      İlk lazerim Alexti, o aletle yapıldığı süreçte seans başlamadan uzayan tüyleri jiletle kısaltıyorlardı.. Fakat o 1-1.5 aylık süreçte benim öyle birşey yapmama gerek olmadı hiç.. Suan Diode ile yaptırıyorum onlar kısaltıcı ile seans başlamadan gereken bölgeleri kısaltıyorlar ve jileti kesinlikle önermiyorlar.. Lazere başlayacaksan güzellik salonu adı altında olan yerleri değilde dermatolugun bulunduğu klinikleri tercih et derim. Aralarında fiyat farkı oluyor ama A plus kalitede, gönlün rahat ediyor.

      Unutmadan acıiçin benim eşik değerim yüksek neredeyse en yüksek derecede bile hafif acı hissetmiştim. Ayrca seviye yavaş yavaş artıyor, kıl kökünü uyarmaları gerektiği için biraz acı hissetmen normal. Bazıları emla denilen bir krem sürüyor, bir nevi uygulamadan önce bölgeyi uyuşturuyor ve acısız diş çekimi gibi epilasyon yaptırıyorlar. =) Araştır istersen canım.

      Sil
    2. Teşekkür ederim yardımın için gözümü karartıp halletmem lazım artık :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey