Ana içeriğe atla

ORİFLAME ÜCRETSİZ ÜYELİK

Selam millet,
Beni tanıyanlar bilir, oriflame sponsoruyum öyle kendi çapımda ilgileniyorum yakın arkadaşlarıma geliş fiyatına vermeme rağmen bu işten cebime az çok para giriyor :))
Bu ay da Oriflame'nin çok güzel bir kampanyası var ve üyelik ücretsiz!!!!!
O yüzden sizi de ekibime davet ediyorum, gelin birlikte kazanalım..
Üyelerime katalogtaki ürünler ile ilgili ücretsiz eğitim, her ay dilerlerse 5'li kataloglarını alıyoruz.
Direktörüm Nilüfer teyzem sağolsun, çalışan her türlü insana sonuna kadar yardımı eksik bırakmıyor.
Ayrıca Nilüfer teyzenin ekip üyelerine Telefon Faturanızı ödeme, Altınlar ve Laptop ödülleri de oluyor; tabi aylık şartını yerine getiren ekip üyeleri 1 kere bu ödülü ( Altın ve Laptop) kazanabiliyor.

 ÜCRETSİZ ekibimin üyesi olmak için buraya tıklayın

Aklınıza takılan her türlü soru için bana mesaj atabillirsiniz.
Gelin birlikte kazanalım ?
İlk 3 ay yeni üyelerim 100'er BP verirlerse kazanacakları hediyeler sırası ile şöyle

Ekim’de kayıt olup 100BP sipariş verin.
Kasım’daki BP’li siparişinizle birlikte
Optimals Seti sadece 9,99TL’ye alın!

Set Kodu : 728081



2. ADIM

dottedLine.jpg

1. Adıma girdikten sonra, Kasım’da 100BP
sipariş verin. Aralık’taki BP’li siparişinizle
birlikte Volare Seti sadece 9,99TL’ye alın!

Set Kodu : 728082




HOŞGELDİNİZ PROGRAMI

3. ADIM

dottedLine.jpg

2. Adıma girdikten sonra, Aralık’ta 100BP sipariş verin. Ocak’taki BP’li siparişinizle birlikte Glacier Seti sadece 9,99TL’ye alın!

Set Kodu : 728083



Ayrıca üye olduğunuz an ekip kurmak istiyorsanız sizde hemen çevrenizi üye yapabilirsiniz, bu aya özel üye yaptıkça kazanacağınız hediyeler ise şöyle;

• Kampanya, 1 – 31 Ekim (saat 22:00) tarihleri arasında geçerlidir.
• Sponsorlar, Hoşgeldiniz Programı 1. Adımına katılan (Ekim Katalog döneminde kayıt olup Ekim Katalog döneminde toplam 100BP sipariş veren) İlk Yeni Kayıtları için Fashionable Golden Cüzdan ve Giordani Gold Jewel Ruj - Pink Secret ve daha sonra yapacakları ikinci ve daha sonraki her Yeni Kayıtları için Fashionable Golden El Çantas
ı hediyesi kazanırlar.
• Sponsorların hediye kazanabilmesi için Ekim Katalog döneminde kişisel 100BP sipariş vermesi ve hem Yeni Kayıtlarının hem de kendilerinin tüm faturalarını fatura tarihinden itibaren en geç 21 gün içinde ödemiş olması gereklidir.
• Sponsorların hediyeleri Aralık Katalog döneminde verecekleri ilk BP’li siparişlerine eklenecektir.
• Ekim Katalog dönemi Yeni Kayıtlarının 25TL yerine 1TL kayıt ücreti fırsatından yararlanması için 31 Ekim saat 22:00’a kadar BP’li sipariş vermesi gerekmektedir.

Ekim’de Hoşgeldiniz Programı
1. adımına giren ilk Yeni Kaydınız
için Fashionable Golden Cüzdan
ve Giordani Gold Jewel Ruj -
Pink Secret HEDİYE!
Ekim’de Hoşgeldiniz Programı
1. adımına giren ikinci ve daha
sonraki her Yeni Kaydınız için
Fashionable Golden El Çantası
HEDİYE!


Çok uzun bir yazı oldu, okuyacağınız varsa da okumayacaksınız :// :D 

Neyse yazımı burada kesiyorum, ilgili olan herkesin zaten yorum yapacağını biliyorum.

Biz herkesi destekleriz, bunu da bilin!

Üyem olmak için; buraya tıklayın :) <3

Sevgiyle kalın :)




Yorumlar

  1. 1. adımdaki cüzdanı almak için üye yapılan kişinin de 100 bp satış yapması mı gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mesela ben seni üye yaptım diyelim 100bp benim vermem de vermem gerek. Şahsen siz ekibimize katılın, cüzdanı bırakın neler neler kazanabilirsiniz :))

      Sil
  2. Kendi ihtiyaçlarınızı almak için iyi bir yol :)

    YanıtlaSil
  3. bende satıs amaclı değıl sadece kendıme urun alabılmek ıcın kayıt olmayı dusundum. ama postahaneye gıt fatura ode vs.. calıstığım ıcın maalesef mumkun değıl:( yıne bu guzellıklerden mahrum kaldım yanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence ismine para verdiğimiz çoğu markanın ürünleriyle eş değer kalitede ürünleri var. Onları kullanmak amacıyla, herkese öneririm. :) kREDİ kartıyla da alışveriş yapabilirsin, 21 gün ödeme vakti tanıyor sana. Bence istedikten sonra yaparsın ;)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey