Ana içeriğe atla

Restorex %100 Doğal Anzer Bitkileri

Merhabalar :)
Son günlerde kullandığım HuncaLife'in parapensiz şampuanıydı, geçen başladığım 2. şişemde bitti. Şimdi 3.yü açacaktım ki Restorex %100 Doğal Anzer Bitkileri adlı şampuanla tanıştırdı sevgili ev arkadaşımız Cansucan.
Restorex saç dökülmesi sorunu yaşayanlara Dermatologların önerdiği şampuanlardan biri.



Saçımda bir ara saç dökülmesi şiddetle artmıştı, son zamanlarda rayına oturmuştu gene.
Ama bu şampuandan olsa gerek ciddi anlamda saçım dökülmüyor! Her banyodan sonra 1 avuc saç toplayan ben, 20-30 saç teli toplamıyorumdur belkide. Bu bakımdan çok çok beğendim.
Benzer sorunu yaşayanlar varsa, ürünün deneme boyu varsa bence bir denesinler.
Tabi saç bakımı, yine kişiden kişiye değişen bir olay.
Yaş, cinsiyet, genler ve kişisel bakıma önem derken çok faktörlü bir durum.
Bildiğiniz gibi Anzer, Karadeniz'İn en nadide bitkilerinin olduğu, Dünyaca önemli bir yer.
Benim şampuanımın içeriği Peygamber Çiçeği içermekte.


PEYGAMBER ÇİÇEĞİ (Centaurea nigrifimbria)
Bitki Hakkında:
Tıbbi bitkilerden biri olan Peygamber Çiçeği’nin Türkiye’de 168 türü vardır. Bitki, “Peygamber Çiçeği”, “Zerdali Dikeni”, “Çoban Kaldıran”, “Timur Dikeni” Türkçe isimlerle bilinmektedir.

Etki ve Kullanılışı :
Peygamber Çiçeği, antioksidan, antimikrobiyal, antiviral ve antienflamatuvar etkiye sahiptir. Saçlarda kepek oluşumuna karşı önleyici olarak kullanılabilmektedir.  Şuradan alıntıdır.

Saç kütikülün kaplayan F katmanını (fiziksel ve kimyasal etkenlere karşı saçın koruyucu kalkanı) saça dayanıklılık kazandırır. F katmanının zarar görmesi saçların cansız görünmesine neden olur.
İçindekilerde SLS görebilirsiniz... Olmasa daha iyi olurdu ama....
İçeriğin devamı için resme tıklamanız yeterli.

Kullanım sorunu ve çözümü yukarıda ki gibidir.
Genel anlamda memnun kaldığım bir şampuan oldu. Bakalım, bu bitince eski şampuanıma dönünce saçlarımda bir değişim olacak mı?
Unutmadan söyleyeyim, yumuşatması fena değil ama benim gibi gür saçlı ve kalın telli biri için yeterli olmadığı için muhakkak saç kremi kullanmak gerekiyor.
Onda da bu aralar Argan Maskesini kullanıyorum.
İnternette 700 ml olan ürünü 12 TL satış fiyatıyla gördüm.
Aranızda daha önce bu şampuanı kullanan var mı?
Düşünceleriniz benim için her zaman kıymetli unutmayın :)
Sevgiler.



Yorumlar

  1. Merhabai Restorex Speed&long kepeğe karşı etkili şampuanını eşim kullanıyor ve kullanmaya başladığı günden beri ne kepek var nede dökülme. kokusuda çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu şampuanı tekrar bulamadım. Bulduğum an alacağım =)

      Sil
  2. Harika ... saclari uzatior .. ustelik cosmatika ve tanstorede 5 tl :)) tavsiye edermm

    YanıtlaSil
  3. Saclari gercekten uzatiyor dip boyam hemen qelior :)) ustelik cosmatika ve tanstorede 5 tl :))

    YanıtlaSil
  4. dolgun ve güçlü saçlar için restorex hızlı uzama etkili olan seriyi kullanıyorum. memnunum. saçım için ektsra farklı bir uygulama yapmama gerek bile kalmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün aldığım yerde ( Yücel Parfümeri'de ) yoktu. Kuru saçlara onarıcı bakımı aldım bende yeniden :)

      Sil
  5. dolgun ve güçlü saçlar için restorex hızlı uzama etkili olan seriyi kullanıyorum. memnunum. saçım için ektsra farklı bir uygulama yapmama gerek bile kalmıyor.

    YanıtlaSil
  6. dolgun ve güçlü saçlar için restorex hızlı uzama etkili olan seriyi kullanıyorum. memnunum. saçım için ektsra farklı bir uygulama yapmama gerek bile kalmıyor.

    YanıtlaSil
  7. ayrıca bildiğim kadarıyla şuan yalnızca hızlı uzama serisi var. Zaten her saç tipinie özel ürünleri de bu seride varmış. Anzer serisi şuan için yokmuş.

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Hem güzel, hemde uygun. Bugün 700ml olan şampuanı 4.75e aldım. (:

      Sil
  9. evet bencede güzel sarmaşık özlü olan formunda kepeğe karşı etkili olanını kullanıyorum. aynı zamanda kepeğimi de önledi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün kepeğe karşı ve kuru saçları onarıcı, hızlı uzama vaadedenin arasında kaldım. Bu aralar Raeni kullanıp aşırı memnun kalmıştım. Kepeğe son vermişti. Şimdi ara verip restorex aldım eğer kepeklenme sorunum olursa bu seriden deneyeceğim ama sanırım Raen'den de şampuan almadan duramayacağım. Uzun zamandır şampuana dair 2 beğendiğim marka Raen&Restorex

      Sil
  10. Saçlarım ince telli ve yağlı olduğu için saçımı uzatmak konusunda oldukça sıkıntı yaşıyorum. En son markette restorex in sarmaşık özlü şampuanını gördüm ve aldım. kullanıma yeni başladım sayılır. Önerisi veya bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsınız ve saç tipi size uygun insanlara yardımcı olmuş oluruz, sevgiler :)

      Sil
  11. ayrıca bakım kremi de varmış. öneriri misiniz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç bakım kremini kullanmadım, o nedenle bilemiyorum. Ama ilerleyen zamanlarda ona da şans vermeyi planlıyorum.

      Sil
  12. bende yeni aldım speed&long serisini saçlarım boyalı benım...gercekten hızlı uzatıyormu uzamayan saçlarım var benım :(

    YanıtlaSil
  13. güzel ve güvenilir buluyorum

    YanıtlaSil
  14. Yaglı saçlar için restorex ürünü varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olduğunu görmüştüm, gene de tekrar bakmanızı tavsiye ederim.

      Sil
  15. Piyasadaki sampuanlara göre daha iyi bunlar.Bem de mümkün olduğunca pahalı da olsa bu tarz sampuanlar kullanıyorum

    YanıtlaSil
  16. hemen denemem lazım. çünkü inanılmaz dökülüyor saclarım

    YanıtlaSil
  17. Restorex sarmaşık özlüsünü kullanmıştım bende bir aralar, uzatma konusunda fena değildi evet ama saçlarım çok yıpranınca onu bırakıp başka şampuanlara yönelmiştim :)

    YanıtlaSil
  18. Güle güle kullan İlke'cim, aklımızda olsun :)

    YanıtlaSil
  19. Ben bu şampuanı çok görmüştüm ancak SLS içeriğinden dolayı elim gitmedi. Saç dökülmesine karşı bir şampuana SLS neden koyarlar ki, Bioblas'ta da aynı şey var. Ne yazık ki, onu fark etmeden almış bulundum.

    YanıtlaSil
  20. ben başka bir versiyon kullanmıştım bu yeni mi çıkmış denemem lazım..

    YanıtlaSil
  21. Ben bunun başka bir ambalajlı olanını denedim saç uzatan serisini, bunu öğrendiğim de iyi oldu bilgi için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey