Ana içeriğe atla

Pucca Günlük ''ve geri kalan her şey'' #Kitap

Pazar gece kitaplığımdan bu kitabı çekmiştim.
Sabah okumaya başladım ve elimden bırakamadım.
Hani misafirmiş, oymuş buymuş olmasa tek günde bitebilecek bir kitaptı.
Kitabı genel anlamda beğendim.
Kişisel bir günlük... fakat...
Yayınlandığı için benim günlüğüm olsa rahatsız olurdum yanii.
Bazen o kadar ayrıntı var ki :)
Ayrıca küfürü hiç bir kıza yakıştıramazken, sürekli küfür.....
Resmen bir dünya küfür öğrendim.
Hadi canım yok ya diyen var mı?
Aptal, salak gibi şeylerden fazla birşey kullanmadığım için rahatsız oldum.
Ama genel anlamda Ankaralı'ya nolmuş, pislik Erik, lan Ceri valla merak ettim seni...
Gülüp eğlencek arada kendinizden birşeyler bulabileceğiniz komik bir kitap.

Bu arada serinin 2. kitabından başladım.
D&R'da 25 TL alışverişte kargo yok bende 3 kitap sipariş ettim, biriside Pucca 1
Kitaplığımda okunmamış en az 20 kitabım olsa da gözüm doymuyorum.

10'da 5-6 verebilirim bu kitaba.

Resim google görsellerden alıntıdır.

Sevgiler
:)

Yorumlar

  1. aaa puccanin kitabini bende okumak istiyorummmm :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kitapların hepsini neredeyse 1er günde bitirdim canım. Çok güzeller =) Bu arada mimledim =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet mimimi gördüm taslağını yaptım. Düzeltip yayınlayacağım bugüne inş :)) Teşekkür ediyorum.

      Sil
  3. ben çok gülmüştümm bu kitaba güzeldi :)

    YanıtlaSil
  4. üslubundan dolayı bu kız çok sevildi biliyormusun küfüründen dolayı :) ve şuan binlerce Pucca var bloglarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum canım. Pucca delisi arkadaşlarım var. Ama herkes sevmek zorunda değil dimi? Sevmedim demiyorum, bazen o kadar çok küfür am-göt vs hoşlanmadım.. Ama aa nolcak diye sayfa sayfa çevirerek okumadım mı okudum :)

      Sil
    2. Sevmek zorunda değilsin canım sadece artık küfür talep görüyor ben ona şaşırıyorum.Belden aşağı yazı çok.günlük dil oldu artık argo.bende okudum serisini aldım gibi

      Sil
    3. Belden aşağıya olabilir o içerikli kitap çok. Melisa P. de okudum o daha az rahatsız ediciydi bana göre. Nicesini okudum ve çok beğendiklerim var.Açıkgörüşlü biriyim, ne tutucuyum ne bağnazım... Bazıları sırf cinsellik geçiyor diye güzelim kimi kitapları yerden yere vurabiliyor. Belden aşağı ile argonun kullanımında biraz ince bir çizgi var, yada benim zevk alacağım kitapta olmalı. Ama talep görüyor mu görüyor işte, ki sabah günaydından önce küfürle selamlaşıp gülüşenler var mı var :) Ben öyle olamadığım için böyleyim :D :D Sevgiler.

      Sil
  5. Okumadım ama merak ettiğim bir kitap :)

    YanıtlaSil
  6. pdf olarak indirebilirsiniz çok güzel bi kitap bayıldım kesinlikle okumalısınız

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey