Ana içeriğe atla

Bitirdiklerim #4



Selamlar,
Gene bitirdiklerim adlı bir postla sizlerleyim.
Bol bol mandalina tüketiyorum =) 
Başucumdan eksik olmaz.
Genel olarak bitirdiklerimize bakarsak;


Dün annemin saçlarını boyadık Çikolata Kahveye.
Palette 3-65 ve Avon 6.7 Çikolata renkleri karıştırdık=)
Sonuç güzeldi.
Uzun uzun onları yazmak yada tekrar resimlemeye gerek duymadığım için genel foto aldın da bazılarını anlatacağım. Palette 8.90 TL ye, Avon'u 7.5 TL ye almışız.
Colgate Plax Sensetive: şurada yakında blogumda olacak ürünlerden bahsederken bunu da eklemiştim. Daha önce Colgate'nin yine ağız suyunu kullanmıştım. Adı aklımda değil ama mavi olanıydı. Kullananlar bilir :)
Onla kıyaslarsam bu çok çok daha güzel ve tekrar bu ürünü alırım. Aklımda Listerine var evdeki gargaralar hep yarım bitsinler önce Listerineye şans vereceğim. Olmadı alacağım belli=)
Fiyatı tam anımsamıyorum ama 9 TL civarı olabilir.

Divene EDT : Hmm aslında bu çok alınan bir koku, hoş, kalıcığını ortanın üstünde ama kokuyla 2. kez kullanıyor olsam da sevemedim. Çok şans verdim olmadı =) Bitirdim stoklarımı. Bir daha almam, kesinlikle kokuyla benim uyuşamamdan dolayı. Daha önce yazdım mı hatırlamıyorum belki önce ki bitenler de vardır gene.
50 ml --> 69 TL ama ben indirim de 25 TL'ye aldım.
İçeriği Menekşe, Orkide, Sandal Ağacı, Misk.
Hafif çiçeksi kokular bana göre değil =)

Tanşas Islak Mendil: 1.5 TL ye almıştık 63 tane var içinde. Bizim evde ıslak mendil eksik olmaz hep sepete atılır alışverişlerde. Makyaj falan temizlemiyorum tabikisi bunlarla. Acil durumlar için :)
Eh, fena değildi. Kipanın ıslak mendili daha favori bizde =)

Optimals Refreshing Toner: Asla almam :D Ahaha. Zaten hediyeydi bu bana. Niye açıp kullandım birine vermedim ki? Yanlış anlamayın beğenmediğimi kakalamak değil amaç. Üzerinde kocaman DRY/SENSETİVE SKİN yazarken ve karma-t bölgesi yağlı bir cilde sahip ben bundan nasıl hayır bekledim??? Birde böyle toniklerle vs suratımı temizlerken, bir temizlik hissi hissederim hep bunu kullandığım sürece hiç bir duygu yaşamadım.Açıkcası ürün yarımdı sırf bitenlere yazmak için lavaboya döktüm boşaltım:)
Fiyatı konusunda emin değilim 10 TL civarıdır sanırım.


Palette Bakım Maskesi ; Saç boyadıktan sonra kullanın demiş. Bende annemi boyadım girdim kullandım :D :D İki kutuda da maske olunca annem al birini sen kullan durmasın dedi. Aileden gelen genetik bir özellik 5 kişilik saç :) 2 kutu boya zor yetiyor. Neyse, bende bunu seçtim. Gördüğünüz gibi içinde yok yok. Saçlarımı gayet güzel yumuşak yaptı.



Ve bol bol her alışveriş sonrası verilen tester gömülerini kullandım. Daha bunun 3 mislisi vardır bende. Önce bunları bitirip sonra size aldım dediklerimi deneyip, yorumlamaya karar verdim.
Yoksa bunlar boşuna çöpe gidecek. Onlar en azından açılmamış dursunlar =)

Nivea body Caring Moisture Lotion: Normal ciltler için bir ürün. Hem el hem vücut losyonu. Kokusunu seviyorum. Küçükken annem hep niveanın kremini alırdı. Özellikle şu kase içindekini (Mavi plastik olmayan) yıllarca hiç durmadan alıp kullanmışızdır. Hey gidi günler hey...
İçeriğinde Dimethicone, Parfum, Paraben ailesi olduğunu hatırlatırım..

Loreal Testerlar:



1. Decontract Rides ( Kırışıklara Karşı Kolajen Dolgu): Yaş belirtilmemişti. Daha 22 yaşında biri olarak hangi kırışıklık?? :)) Alnım da özellikle suratımı kırıştırmaktan kaynaklanan ve boynumda gıdımda bir zamanki kilolarımdan kaynaklanan çizgiler bolca :/ Bende oracıklara sürüvereyim dedim.
2 tane testerla kırışıktan,çizgiden kurtulcak halim yok, öyle olsa bunu vermezler zaten.
Dolayısıyla üründen pek birşey anlamadım.
Diyebileceğim kıvamı ve yedirmesi kolay olan bir ürün, testerın içindeki tüm yüz ve boynuma yetti.
Parfum, Paraben ailesi mevcut..

2. Collagen Remodeler (Yüz ve Boyun için Yeniden Şekillendirici Bakım): Yine yukarıda ki gibi kullandım. Aynı şeyler burada da geçerli.
Parfum, Paraben ailesi mevcut..




3. Decontrat Rides (Göz Çevresi için Kollagen Dolgu): Derin ve mor halkalar için bir ürün. Güldüğüm zaman ki çok gülerim hafif kazayağı mı desem çizgilenme oluyor. Öyle derin kırışıklık yada morluk yok bende. Ama göz kremim bitti demiştim. Geçen gün Oriflame Outlet katalogunda çok ucuzdu 2-3 farklı ürün sipariş ettim. Hiç kullanmamıştım, bu kadar ucuzken şans verdim. Gerçi onlar gelene kadar ben Dermalogica göz kreminin seyahat boyunu bitiririm. Neyse, testerın içindeki kremi 2 gün gece gündüz kullandım bol bol yetti. 3 gün bile yeterdi. O kadar az miktar yetiyor yani... 
Paraben ailesi, Parfum mevcut...

4. Loreal Paris Revitalift Gündüz Kremi: Bunu da bu sabah sürdüm ilk defa daha bir 5-6 tane var sanırım. Yaş belirtmiyordu üzerinde.
İçeriğinde yukarıdakiler mevcut.
Yine sürümü  kolay. 
Kokusu beni rahatsız etmedi.

Öyle bittiler gittiler :)
Sevgiler.








Yorumlar

  1. Maşşallah ne kadar çok şey bitmiş.Darısı benim dolap bekleyen kremlere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş canım:)) Bekliyoruz senin de bitenler postunu.

      Sil
  2. Maşallah maşallah =) Kozmetik kazanı mübareeek =)
    Bu arada çekilişime buyurmaz mısın canım?
    http://ebru504.blogspot.com/2012/12/ilk-cekilisim-herkesi-beklerim.html

    YanıtlaSil
  3. Haha :) Öyle valla.. Evet canım birkaç kere çekilişini yorum olarak bırakmışsın postlara. Daha vakit olduğu için süre tanıdım. Bir ara uğrayacağım=)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için kıymetli fakat lütfen link içeren yorumlar bırakmayınız. Bu tip içerikler yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HADA LABO TOKYO 3 HYALURONİK ASİT İÇEREN KIRIŞIK KARŞITI LOSYON VE GÜNDÜZ KREMİ İNCELEMESİ

Gratis' te satışı yakın zamanda başlayan içeriğinde Hyaluronik asit, Kolajen, Retinol, Ginseng, Lactobasillus gibi fermetler ve peptitler gibi önemli içerikler ile drugstore de bulunan, kalbimin çarpmasına sebep olan bir marka ve ürünlerinden bahsedeceğim bugün sizlere: Hada Labo Tokyo serisi. İçerik, fiyat ve performans açısından muhtemelen markayı farkettikçe ve denedikçe çoğu güzellik blogunda göreceğiz.  Aslında  Japonya'da en çok bilinen ve satan markası Hada Labo markasının daha ulaşılabilir ürünleri, birçok ülkede Hada Labo Tokyo olarak piyasaya sürülmüş. Detaylı araştırınca Polonya' da Rohto ilaç firmasına ait Dax Cosmetics tarafından üretildiğine ulaştım. Sitelerinden bakınca Cashmere, Celia, Dax Men, Dax Sun, Perfecta, Yokskine gibi bilindik markalarla piyasada yer ettiklerini görüyorsunuz. Hada Labo Tokyo' nun Türkiye' ye gelen ürünlerinde temizleyici, losyon, serum, göz kremi ve nemlendirici kategorilerinde olmak üzere toplam 8 farklı

HİJYEN SİLAHLARIM - #evdekal TEMİZLİK ÜRÜNLERİ - BİTENLER 12

#evdekal demeye devam ettiğimiz şu günlerde Covid-19 sebebiyle özellikle hijyen ve temizliğe daha önem verir olduk. Bir kere silsen acaba şöyle olur mu dur şöyle de yapayım diyoruz. Psikolojik olarak, temizlik takıntısı olanların korona öncesi durumlarından farkımız kalmamış olabilir :) Hal böyle olunca düzenli kullanım sonucu biten temizlik ürünlerini sizler için bloguma yazayım dedim. Hazırsanız; başlayalım! Highgenic Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici: Evdeki ürün bitti, kaçıncı yedeğim bilmiyorum indirimde 8 TL gibi bir fiyata görüp yedekledim. Birkaç gün önce fırında mangal tarzı bir şeyler yapınca baya battı ortalık. Eşim sağolsun ben temizleyeyim yağ çöz ile dedi. Eski bitmek üzere olan farklı bir marka ürünü denedi bu ne ya işe yaramıyor dedi. Sonra açıp bunu verdim, bu neymiş ya çok iyi akıttı götürdü dedi :D Köpük formundaki ürünü temizleyeceğiniz yere sıkın. 5-10 dk bekletin eğer fırınsa 1-2 saat kadarda bekletebilirsiniz. Sonra nemli bez veya süngerle

AVON FULLSPEED VIRTUAL ADRENALINE EDT - ERKEK PARFÜMÜ İNCELEMESİ

Hayatı limitsiz yaşa! şeklinde sloganı olan AVON  Fullspeed serisine ait yeni bir erkek parfümü nden bahsetmeye geldim: Virtual Adrenaline Babalar günü için hediye önerisi arayanlar varsa bu önerim hem uygun fiyatlı hem de yazın kullanmaya uygun bir erkek parfümü! Öğrencilik zamanında eşim Fullspeed' i beğenerek kullanmıştı. O nedenle geçen yaz yeni çıkan Avon Fullspeed Nitro Edt 'yi  (  Okumak için ismine tıklayın.)  denemesi için almıştım. Hatta blogta yazısını yazdığım parfümünde yine koku notaları çok azdı. Bu nedenle anlatması sanırım kolay olacak :) Fullspeed Virtual Adrenaline, sıkar sıkmaz enerjik ve yüksek bir koku ile sizi karşılıyor. Eşim kokunun kendisine denizi hatırlattığını söylüyor. Kendisi ile hemfikir olmak dışında ekleyeceklerimde var. Ege veya Akdeniz' de  bir çamlık kenarında denizden çıkıp oturmuşum da kokuyu içime çekiyorum. Virtual Adrenaline kokusunun aklıma getirdiği ortam tam da böyle! İlk sıktığımda odunsu, amberimsi, narenciyey